Paieška
|
Internetinė rinkodaraSkelbimo nr. 1091, įdėtas: 2011-01-12 · Perskaitė: 129
Skelbimas nebegalioja.
Didelės bendrovės skiria milžiniškas lėšas norėdamos pristatyti savo produktus ir paslaugas internete. Koks skirtumas tarp dolerių ir dolerių kainuojančių rinkodaros kampanijų? Keista, tačiau skirtumas nedidelis. Šioje knygoje smulkieji verslininkai sužinos, kaip pasiekti puikių verslo rezultatų turint nedaug lėšų! Internetinė rinkodara smulkiajam verslui papasakos jums, kaip buvo vykdomos sėkmingos reklaminės kampanijos. Sužinosite, kaip pakartoti didžiųjų bendrovių verslo strategiją ir susilaukti tokios pat sėkmės mažiausiomis išlaidomis. Jei siekiate atkreipti vartotojų dėmesį į savo bendrovę internete, ši knyga pamokys, kaip tai padaryti mažiausiomis investicijomis! Knygoje sužinosite: kaip nustatyti kampanijos tikslą kaip pasidaryti nemokamą reklamą kaip reklamuoti verslą elektroniniu paštu kaip kurti virtualiąją bendruomenę kokia turi būti prekių ženklų partnerystė kuo ypatingos reklaminės juostos koks turi būti svetainės dizainas kaip užsiregistruoti paieškos sistemose Apie autorę Holly Berkley yra profesionali internetinių programų kūrėja ir diegėja. Jos klientų sąraše didžiausios ir garsiausios šių dienų verslo bendrovės. Šioje knygoje ji dalijasi savo žiniomis ir patirtimi su smulkiojo verslo atstovais. Turinys ĮVADAS INTERNETINĖS RINKODAROS NAUDA Kas yra internetinė rinkodara Būtinos sąlygos, kad internetinė rinkodara taptų sėkminga Žmogiškieji ištekliai Nuoseklus bendravimas Produkto vartotojai turi pirkti internetu Kas parduodama ir kas neparduodama internetu Tikslų nustatymas Internetinę rinkodarą remianti statistika KAIP PRITRAUKTI VARTOTOJŲ GRUPĘ Kas yra jūsų potencialus vartotojas Kaip nusitaikyti į skirtingas auditorijas Moterys taupo laiką ir pinigus Vyresnieji mėgsta paprastas svetaines Paaugliai įvairių kultūrų atstovai Skleiskite informaciją per pažįstamus Kaip sukurti bendraujančią svetainę Mokykitės iš Amazon.com Sutvarkykite ir pritaikykite turinį Svarbiausia klientas Patikrinkite svetainės tinkamumą vartotojų grupei Raskite tinkamą vietą reklaminėms juostoms Raskite geriausius raktinius žodžius SUKURKITE ĮSPŪDINGĄ TURINĮ Tyrimas įrodo svetainės svarbą Pagrindinės geros svetainės savybės Kaip be didelių išlaidų sukurti naują turinį Kai pagrindinis puslapis keičiamas per dažnai Vartotojams iškyla nepatogumų Paieškos sistemoje svetainė gali smuktelėti Pagrindinio puslapio lankstumo nauda Bandykite ir stebėkite Didžiausias dėmesys tikslinei auditorijai Kaip gauti tekstų, jei nerašote Pirkite, bet ne viską Tegu svetainę kuria lankytojai Nurodykite kitus šaltinius SUKURKITE NEMOKAMĄ REKLAMĄ Kryptinga reklama prieš tradicinę reklamą Kas yra kryptinga reklama Reklama dienos metu Įterpkite reklamą į turinį Kaip pelnyti vartotojų pasitikėjimą Kaip įdėti svetainės medžiagą į kitas svetaines Reklamos mainai Kaip perduoti informaciją. Virusinė rinkodara Pasiūlykite ką nors nemokamo Efektyviai naudokite skelbimų lentas ir forumus Pasirinkite įsimenamą domeno pavadinimą VERSLO REKLAMA ELEKTRONINIU PAŠTU Elektroninę verslo reklamą remianti statistika Gauti leidimą ar šiukšlinti Kaip sukurti elektroninio pašto adresų sąrašą Kryptinga reklaminė kampanija Naujienos elektroniniu paštu Turinio idėjos Kodėl geriau trumpas Laikas ir periodiškumas Elektroninių adresų sąrašo priegloba Bandymai ir šablonai Sekimo nauda Turinio tikslas Dėmesį patraukiantis laiško pavadinimas Ko mus moko virusai Kaip sužinoti, kas daro įspūdį VIRTUALIOSIOS BENDRUOMENĖS KŪRIMAS Kas yra virtualiosios bendruomenės ir kodėl jos svarbios Bendruomenės kūrimo technologijos ir idėjos Skelbimų lentos Turinys Darbų kalendoriai Konkursai Forumai LivePerson: operatyvus bendravimas Redaktoriai bendruomenės nariai Reklama kitų bendruomenių svetainėse PREKIŲ ŽENKLŲ PARTNERYSTĖ Kodėl prekių ženklų partnerystė internete yra kitokia Partnerystė jūsų svetainėje Partnerystės galia Rekomendacijos dėl prekių ženklų partnerystės Kaip sujungti prekių ženklus Kad pasisektų jau pirmąjį kartą Mokykitės iš laikraščių Efektyviausia papildančioji partnerystė KAIP PATEKTI Į PAIEŠKOS SISTEMŲ VIRŠŪNES Kaip rasti geriausią vietą paieškos sistemose Pasirinkite tinkamus raktinius žodžius Pagrindinio puslapio tekstas HTML žymos Judančioji animacija, paveikslų planai ir grafika Peradresavimas ir iššokantieji langai Grąžinimo atgal mygtukai Tekstinės nuorodos Svetainės planas Rėmeliai Nuorodos populiarumas Pateikimas paieškos sistemoms Microsoft paslauga bCentral Kiek tai truks Mokestis už pozicionavimą Overture mokėjimo už spragtelėjimą programa Google programa AdWords Tinkami raktiniai žodžiai CPC prieš CPM Įėjimo puslapis Efektyvaus skelbimo sukūrimas KAIP REKLAMINĖS JUOSTOS DIDINA LANKOMUMĄ CPM, CPC ar CPA Bandykite, bandykite, bandykite Kad reklaminė juosta būtų efektyvi Kodėl reklaminės juostos brangiai kainuoja Veikite ypač tiksliai Sekite rezultatus KAIP SUKURTI GERĄ SVETAINĘ Geriausia paprasta svetain Galvokite apie vartotoją Kas yra geras svetainės dizainas DARBAS SU SVETAINĖS KŪRĖJU Nesivelkite į profesinį žargoną Aiškiai žinokite, ko siekiate Imkite pavyzdį iš kitų svetainių Techninė pagalba visą parą be poilsio dienų Viską užrašykite Nuolat informuokite svetainės kūrėją Svetainės kūrimo kaina INTERNETO GALIA Internetas pasiekia visus Ekonominio barjero peržengimas Kalbos barjero peržengimas Ką tai reiškia mažai įmonei Internetinio verslo taisyklės UŽDUOTYS Vartotojų grupės nustatymas Elektroninių reklaminių kampanijų planas metams Kaip rasti tinkamą prekės ženklo partnerį Patikrinkite, ar svetainė paruošta paieškos sistemoms Svetainės patikrinimas Įvertinkite savo svetainės paklausumą *** Skelbimas nebegalioja. Skelbimo galiojimas yra pasibaigęs, prašome jį ignoruoti. Naujus skelbimus galite rasti atitinkamoje kategorijoje arba pasinaudodami paieška. Kiti skelbimai:
Kiti skelbimai... |
KontaktaiSkelbimo galiojimas pasibaigęs.
|